Games herna

Home

Army of two - (hra pro dva)

Army of Two - zábava pro dva

20.03.2008 13:00
Army of Two - zábava pro dvarecenze

Kooperativní akce ve stylu Smrtonosné zbraně. Na dobré věci se počkat vyplatí. Něco podobného nám ostatně tvrdili i vývojáři Army of Two, když po prvních ohlasech škrtli vydání hry v listopadu a hodili ji zpátky do kotlíku. Tam ji vařili skoro půl roku a nyní nám ji konečně servírují. Army of Two rozhodně není špatná hra, nicméně nevidíme ty důležité změny, kvůli kterým se to celé dělo, vlastně ani nevidíme věci, které byly ještě v preview verzi - ty se asi vyvařili. Co nám tedy zbylo? Čtěte dále...

Army of Two rozhodně nemá ten nejlepší scénář, který jste kdy ve hře viděli, nicméně stále docela dobře funguje, hlavně v porovnání s náhražkou příběhu v Conflict: Denied Ops. Oceňujeme feeling akčních filmů 80. a počátku 90. let ve stylu Smrtonosné zbraně, kde se ústřední dvojice drsných hochů zamotá do zapeklité situace, a to jediné, co ji může vyřešit, je spousta vystřílených nábojnic a mrtvých nepřátel.

V podání Army of Two jde o Salema s Riosem, vojáky z povolání, kteří dostanou nabídku přejít do soukromého sektoru. Střílet teroristy nemusíte jenom pro zarostlého George, ale pro peníze, a to velice slušné. Jak je již ale u akčních klasik minulého století zvykem, věci se časem ukážou jinak a naši hrdinové se s tím musejí vypořádat po svém. A co zelené mozky umí nejlépe? Tím stěžejním je stále hratelnost pro dva hráče, a to díky systémů Aggro, kdy jeden zaměstnává nepřátele palbou a druhý se tak pro ně stane neviditelným, aby je zlikvidoval ze zálohy. Celou hru však nebudete jenom střílet a obíhat, další kladné body totiž Army of Two dáváme za celkem variabilní mise, v nichž budete ničit nebezpečné rakety, zachraňovat rukojmí nebo bojovat s bossy. Dojde i na řízení vehiklů, které nám však přišlo trochu navíc.

Dobře funguje i systém finančních odměn, kdy při honbě za hlavním úkolem - například nějakým teroristickým pohlavárem, můžete plnit i mise vedlejší, díky nimž si přivyděláte na lepší zbraně, jejich vylepšení, slušnější brnění, nebo zajímavě pokreslenou masku. Bohužel právě zbraně, ačkoliv mají různé vlastnosti, jsou stále trochu nedotažené. Klidně si vystačíte jen s jedním typem.

Zřejmě díky tomu se autoři vykašlali na možnost sbírat zbraně od padlých nepřátel, což by se docela hodilo, jelikož nábojů je málo a mizí rychle. Ačkoliv se Army of Two tváří jako akčňák s bezednými bednami munice, opak je pravdou. Kooperace je jen částí úspěchu, tou druhou je přesná muška a poctivé rozdávání kulek každému nepříteli po jedné do palice.

Více na hratelne.cz

autor: Cita | zdroj: www.hratelne.cz | počet shlédnutí: 247 | komentářů: 3
Zpět